Dag 9 Smoky Mountains/ Cherokee - Reisverslag uit Cherokee, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 9 Smoky Mountains/ Cherokee - Reisverslag uit Cherokee, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 9 Smoky Mountains/ Cherokee

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

14 Mei 2018 | Verenigde Staten, Cherokee

We hebben heerlijk geslapen, veel koeler dan alle andere nachten. Vandaag de laatste dag door de Blue Ridge Mountains. Onderweg zien we veel "wildlife" zoals hertjes, buidelratten, kalkoenen, konijnen en heel veel eekhoorntjes. We willen heel graag over de "Linn Cove Viaduct" rijden, maar deze blijkt afgesloten door wegwerkzaamheden en door de "Detour" kunnen we hem alleen vanuit de verte zien, jammer maar we rijden verder naar de "Linville Falls" en wandelen daar een trail om de gave waterval te zien. Wauw wat klettert dit water hard naar beneden. Doordat het nog zo vroeg is, hebben we het helemaal voor onszelf. Dat is zo heerlijk genieten, ik kan me niet eens voorstellen dat hier normaal honderden anderen zouden zijn. We rijden verder en stoppen onderweg op verschillende plekken met mooie uitzichten en in Cherokee zit een "Harley Davidson Store" waar we even naar binnen sneaken. Als we op de camping bij de "Smoky Mountains" aankomen, bellen we eerst met Cruise America en spreken af dat we morgen naar hun Depot in Landrum rijden om te kijken of ze de mankementen kunnen oplossen! De rest van de middag genieten we van het zonnetje en rusten heerlijk uit.