Dag 3 Hope – Penticton - Reisverslag uit Penticton, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 3 Hope – Penticton - Reisverslag uit Penticton, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 3 Hope – Penticton

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

08 Juni 2016 | Canada, Penticton

We worden vroeg wakker door een denderende trein, maar ach het is tijd om op te staan. We hebben vandaag gepland om naar Pentiction te rijden, alweer een stap dichter bij de nationale parken. Onderweg rijden we continu langs een stromend riviertje, het uitzicht is af en toe echt geweldig. We stoppen onderweg voor een kopje koffie en treffen toevallig een supermooie picknickplek en genieten van ons uitzicht. We zien vele hoge bergen met dennenbomen wat langzaam overgaat in kalere bergen en heel veel wijngaarden en andere fruitgaarden. Dit is alvast een voorproefje op de komende dagen wanneer we dichter bij de “Rocky’s”gaan komen. Na zo’n 260 km te hebben gereden, komen we al lekker op tijd op onze volgende camping aan. Het is hartstikke lekker weer, zo’n 23 graden met veel zon en parkeren op een geweldig mooi plekje vlak langs het water (lees; 3 meter). We ontmoeten onze Canadese buren en buurten nog gezellig wat. Nu hebben we de hele middag om lekker te lezen, zonnen en chillen (en natuurlijk een biertje drinken!). We vinden dat we dat NU al verdiend hebben. En vanavond gaan we overheerlijke spagetti maken, daar hebben we allebei enorm veel trek in.

• 09 Juni 2016 - 07:15

Richard En Anke:

Wauw wat n prachtige plek om te kamperen!! Op 1 van de foto's verwacht je zo dat Yogi Bear achter de bomen vandaan komt

• 09 Juni 2016 - 09:49

Femke En Marcel:

zoooo wat gaaf! zie er geweldig uit Net en Guido.
    Geniet lekker. X

• 09 Juni 2016 - 10:24

Ome Paul En Tante Anny:

Wat 'n rustgevende plekje, genieten maar, prachtig!!