Dag 16 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 16 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 16 Los Angeles

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

02 Juni 2019 | Verenigde Staten, Los Angeles

De allerlaatste dag motorrijden, vanmiddag leveren we de motor helaas in! We vertrekken wederom om 8u. Het ontbijt van het hotel is slecht, dus we halen betere koffie en een broodje aan de overkant. Als we 15 min onderweg zijn stoppen we al om even bij  "the Bottle Tree Range" te gaan kijken. Iemand heeft kunst gemaakt van heeeel veel lege flessen, dan wordt je vast heel creatief haha...
We vervolgen onze weg en de woestijn raast voorbij, maar nu begint het ook steeds wat groener te worden en bergachtiger. We rijden over slingerwegen, vele bomen, door bergen met diepe afgronden. We eten wat bij een bergrestaurantje, waar heel veel andere motorrijders zijn. Door een wegafzetting moeten we de slingerweg ook weer terugnemen en komen in Los Angeles aan. Natuurlijk willen we een foto maken bij de plaat van "einde van Route 66". We zien in de verte de witte letters in de bergen al "Hollywood" en de metershoge palmbomen, Beverly Hills en uiteindelijk "Santa Monica Beach". Iedereen wil foto's maken en natuurlijk een groepsfoto. Jammer dat er geen tijd meer is om de pier te gaan bekijken, maar dat komt nog wel. We vertrekken weer en rijden naar de opslag van "USA motorreizen" om onze motoren in te leveren. 2847 miles= 4550 km!! We zijn allemaal zo gelukkig, trots en dankbaar dat alles goed is gegaan! En worden met een busje naar ons hotel gebracht. Het is een heel net hotel, heerlijk want hier blijven we dan ook 2 nachten. We douchen en gaan met zijn allen als afscheid samen dineren in een mooi restaurant bij de grootste haven van de wereld "Marina del Rey", correctie: de grootste JACHThaven ter wereld haha.. !. Het is heel gezellig en het eten is heerlijk. We nemen al afscheid van Helmuth en Renate, want zij vertrekken morgen al, voor nog een weekje extra in San Francisco. De anderen zien we nog een dagje als we LA gaan verkennen.

• 03 Juni 2019 - 06:07

Annelies:

Wat jammer dat het er alweer op zit. Niet alleen voor jullie maar ook voor ons. Wij genoten ook zo mee.
    Ik moet helaas even melden dat er een foutje in je verslag is geslopen: de grootste haven ter wereld kan natuurlijk never nooit LA zijn, dat is er maar een en dat is Rotterdam

• 03 Juni 2019 - 07:45

Hugo En Elly Schenk:

Guido als jullie weer naar Rotterdam gaan laat haar dan gelijk de enige en echte grootste haven van de wereld zien. Jij als geboren Rotterdammer moet dat toch kunnen. Jullie hebben wel de reis van je leven gemaakt. Mag ook wel op je vijftigste verjaardag. Tot over een paar dagen dan zien wij elkaar weer. Gr. en een goede vlucht naar huis.

• 03 Juni 2019 - 15:31

Paul En Anny Binnendijk:

Guido en Annette wat hebben jullie een geweldige reis gemaakt, en Annette jij hebt ontzettende leuke reisverslagen gemaakt, wij zagen het zo voor ons (bijna) wat jullie allemaal zagen. Nog een paar gezellige dagen daar en een goede reis terug. Groetjes!!