Dag 15 Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 15 Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 15 Barstow

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

01 Juni 2019 | Verenigde Staten, Barstow

Zelfs met het enorme geweld op de achtergrond hebben we heerlijk geslapen, wat waren wij moe. Uitslapen, want we hebben pas om 11u afgesproken om te vertrekken. We halen op ons gemak een Starbucks koffie en een Subway broodje op "the old Strip", mmm. Strak blauwe lucht en al 27gr! We rijden de hele "Strip" af, alle bekende gebouwen zoeven voorbij en steken heel mooi af op de strak blauwe lucht, supergaaf om dit met de motor te mogen rijden, écht genieten. Als we bij een enorme Outlet Store aankomen, gaan we hier lunchen en "shop till you drop" haha.. wel leuk om hier even alle grote merken te zien. De grens van Californië paseren we. Onderweg is het bloedje warm, de woestijn raast voorbij en de bergen in de verte komen nauwelijks dichterbij.. wat een eindeloze wegen, ook nu genieten we ondanks de hitte 37 gr. Veel water drinken is het motto. De volgende stop is bij een "Ghost town". Een verlaten stad met vele oudheden en gave uitzichten doordat er een donderwolk in de verte hangt. Gelukkig houden we het droog tot het volgende hotel. We frissen ons op en om 19.30u vertrekken we naar het restaurant om heerlijk met zijn allen te borrelen en dineren.

• 02 Juni 2019 - 07:52

Hugo En Elly Schenk:

Inderdaad wat een eindeloze wegen. En wat heet. Nog een paar dagen en dan is het haast klaar. Maar hier is het vandaag ook tropisch. 35 gr in de tuin. Wij blijven maar binnen. Gr.