Dag 22 Thuis - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 22 Thuis - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 22 Thuis

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

27 Mei 2018 | Nederland, Alphen

We vertrekken een uur later dan verwacht met het 2e vliegtuig van Atlanta naar Amsterdam, omdat er een dubbele boeking is en een aantal passagiers uit moeten stappen en hun koffers weer uit het vliegtuig moeten halen. Jammer maar niets aan te doen! We proberen wat te slapen, misschien wel 2 of 3 uurtjes!, veel gedut en filmpjes gekeken! We komen na 8,5 uur aan op Schiphol en halen onze koffers op en daarna onze auto van P3. Helaas nog even een uur dikke file net voor de afslag van Gilze, maar dan zijn we heeeeeeerlijk thuis! Er is ook zo geweldig op ons huisje gepast door mijn lieve zus en schoonbroer en de buurtjes! Heel erg bedankt voor jullie goede zorgen!

En natuurlijk willen jullie allemaal bedanken voor alle leuke reacties bij het meelezen en meeleven dmv lieve berichtjes en appjes. We hopen dat jullie een beetje hebben meegenoten met onze supergave reis!

Liefs Guido en Annette