Dag 19 Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 19 Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 19 Key Largo

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

24 Mei 2018 | Verenigde Staten, Key Largo

Wauw... wat hebben wij lang uitgeslapen zeg, het was zeker al 7.00u geweest haha.. We hebben nog even geshopt en doen verder alles op het gemakske. Vandaag nog heerlijk genieten van het warme weer, de rust, het genot van onze Chickee en een plons in het zwembad. Tegen de avond zien we opeens een hele grote golf als een baan in het water, er moet iets heel groots zwemmen maar we zien niet wat het is, hoe spannend...! Anderen zien het ook, er vaart een bootje uit om te gaan kijken.. is het een aligator, manatee of ....??? We horen dat het een Manatee (grote zee koe) is, maar helaas zien we hem niet boven het water komen! We pakken alles weer in om morgen naar Miami te gaan. We hebben ook helemaal zin om die gave stad te gaan beleven!