Dag 11 Savannah/ Kingsland - Reisverslag uit Kingsland, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 11 Savannah/ Kingsland - Reisverslag uit Kingsland, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 11 Savannah/ Kingsland

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

16 Mei 2018 | Verenigde Staten, Kingsland

Vandaag staat het stadje Savannah op de planning, we hebben onze tomtom ingesteld op een RV-parkeerplaats midden in de stad. We nemen de sfeervolle straten met hele gezellige oude gebouwen, wat een feest om dit te mogen bekijken! We wandelen in het zonnetje door verschillende parkjes, ook het parkje waar de film "Forest Gump" opgenomen is en zien overal gave hangende bomen met vele lichtere slierten, nog nooit eerder gezien. Ook zijn hier de eerste palmbomen. Wat gaaf hier! Als we richting de zee lopen zien vele bruggetjes, kinderkoppen en gebouwen met leuke balkonnetjes en vele oude tekstplaten. We genieten volop. Als we alles gezien hebben vertrekken we weer zuidelijker en vinden een camping in Kingsland, nog net in de staat Georgia. Onderweg krijgen we nog even een enorme regen/onweersbui, dus het is heeel vochtig en warm, wat gek een buitje koelt hier dus echt niet af! We doen nog even boodschappen en een wasje. Morgen gaan we naar Florida, maar we drinken er vandaag nog 1 (of eigenlijk 2!) op de verjaardagen van mijn ouders, Proost he! ;-)