Dag 7 Shendandoah/ Blue Ridge Parkway/ Lynchburg - Reisverslag uit Lynchburg, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 7 Shendandoah/ Blue Ridge Parkway/ Lynchburg - Reisverslag uit Lynchburg, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 7 Shendandoah/ Blue Ridge Parkway/ Lynchburg

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

12 Mei 2018 | Verenigde Staten, Lynchburg

Onze eerste nacht in de camper voelt gelijk weer als vertrouwd. Na een hele warme nacht is het heerlijk koel als we opstaan, het beloofd weer een warme dag te worden (30 gr). Vandaag hebben we besloten om toch alvast een stuk verder te rijden en gaan door de "Shenandoah Valley" en het eerste deel van de "Blue Ridge Parkway". Een mooie slingerende weg door de bergen en bossen die net hun lichtgroenste blaadjes laten zien en staan nog volop in de bloesem. We stoppen regelmatig bij "lookouts" en de vergezichten laten de blauwgekleurde bergen zien en de vele kleuren groen van de bomen, wauw wat een mooi plaatje... en een totale stilte!! Nadat we zo'n 230 km gereden hebben zoeken we een camping op, waar we weer heel hartelijk worden ontvangen. We relaxen en genieten van het heerlijke weer. En na al het uit-eten-gaan in de steden, koken we nu onze eigen gezondere menu'tjes weer!

• 13 Mei 2018 - 13:07

Hugo En Elly:

Ja dat zal best een verademing zijn al die stilte na de stad. Ook is een eigen potje koken ook wel weer lekker. Wat een prachtige natuur daar. Gr.