Dag 10 Clearwater – Cache Creek - Reisverslag uit Cache Creek, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 10 Clearwater – Cache Creek - Reisverslag uit Cache Creek, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 10 Clearwater – Cache Creek

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

15 Juni 2016 | Canada, Cache Creek

We hebben bedacht om onze “extra dag” goed te gaan benutten en besluiten om een tussenstop te maken in Cache Creek in plaats van in 1 keer door te rijden naar Whistler, wat anders 450 km zou zijn. Cache Creek ligt op ongeveer 250 km rijden. We komen langs heel wat meertjes en zien toendra-achtige bergen, heel anders dan we de afgelopen dagen gezien hebben. We rijden door de wolken en merken dat de lucht steeds blauwer wordt. De laatste dagen was het bewolkt, regenachtig en af en toe een zonnetje maar we merken dat we naar het mooie weer rijden. De volgende camping vinden we natuurlijk weer heel snel dankzij onze treestrees en parkeren al vroeg op de plek van bestemming. Als we een wandeling gaan maken achter de camping merken we dat we eigenlijk best moe zijn en besluiten eigenlijk al snel om terug te gaan om te gaan relaxen en te genieten van de zon. Onze Canadese buurman Earl vermaakt ons met zijn sterke verhalen en verwelkomt ons nu al op zijn Vancouver Island, hij woont namelijk in Nanaimo waar onze boot over een aantal dagen zal aanmeren. Hij verzekert ons dat hij met een vlaggetje zal staan te zwaaien ;-). We rusten vandaag heerlijk uit.

• 16 Juni 2016 - 15:28

Paul-Anny:

Alleen op de wereld, en wat een prachtige vergezichten!

• 16 Juni 2016 - 16:23

Elly Schenk:

We genieten elke dag. Ga je een farm beginnen. Huis en machines zijn al aanwezig. Liefs H.NL