Dag 2 Vancouver – Hope - Reisverslag uit Hope, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 2 Vancouver – Hope - Reisverslag uit Hope, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 2 Vancouver – Hope

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

07 Juni 2016 | Canada, Hope

We hebben goed geslapen, maar zijn zoals gewoonlijk erg vroeg wakker ;-) We besluiten een vroege ochtendwandeling te maken om 5.30u, we wandelen richting de zee en komen “Starbucks” tegen en deze blijkt net open te gaan, wat een geluk! We nemen een heerlijk warme koffie “to go” en nemen plaats op een bankje met het uitzicht op zee. Vele joggers en een enkele zwerver zijn ook al vroeg op de been, dus we voelen ons gelukkig niet alleen. Na een wandeling langs de kustlijn gaan we lunchen en vragen daarna bij Cruise Canada na hoe laat we de camper op kunnen halen. We moeten nog een aantal uur wachten, maar de taxi staat op tijd klaar en brengt ons er naartoe. Het blijkt best druk op de weg en de wegen zijn smaller dan in de USA. Bij Cruise Canada aangekomen te zijn en we weer een korte uitleg gekregen hebben zijn we dan eindelijk écht op weg. We stellen de treestrees in op de eerstvolgende Walmart en slaan een flinke voorraad in zodat we er hopelijk een aantal dagen tegen kunnen. Na zo’n 160 km komen we aan in Hope en parkeren op onze eerste overnachtingsplek, rusten nu lekker uit want het was weer een hele vermoeiende dag. Morgen gaat het echte reisleventje beginnen.