Dag 4 Hot Springs - Reisverslag uit Hot Springs, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 4 Hot Springs - Reisverslag uit Hot Springs, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 4 Hot Springs

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

29 Mei 2014 | Verenigde Staten, Hot Springs

Om half 7 zijn we alweer onderweg. Vandaag staat er 350 miles (550 km) op het programma. We rijden het eerste stuk door de prachtige bergen met aan de zijlijn een hard stromend riviertje The Thompson. We zien dat dit riviertje echt uit zijn oevers aan het treden is. Vele huizen hangen balancerend op het randje van de afgrond... wat bizar om te zien dat de mensen hier dan toch nog nieuwe huizen aan het bouwen zijn, terwijl wij zelfs zien dat die binnen een paar jaar ook de rivier mee ingetrokken zijn!!! We genieten van de prachtige omgeving en vervolgen onze weg voor een groot deel via de snelweg met wat groene glooiende heuvels afgewisseld met akkerland. Pas als we weer dichter bij Hot Springs komen wordt de omgeving weer ruiger door rotsachtige bergen. We komen nu in de buurt van Custer State Park, Mount Rushmore en Badlands. Morgen hebben we de hele dag om dit alles te gaan bekijken. Nu relaxen op de camping. We zagen bij aankomst het heerlijk verkoelende zwembad waar we natuurlijk de rest van de middag gebruik van hebben gemaakt. Daarna stond een lekkere pizza op het menu.

• 30 Mei 2014 - 09:15

Joep Hetty Tijn En Cas:

Heej hallo vakantiegangers, wat leuk om de verslagen weer te lezen en fotos te kijken van al dat moois! Tijn en Cas vinden ook vooral die fotos leuk en Cas vraagt zich af hoe jullie vliegtuig eruit zag, haha hij denkt ook vast heel groot, net als die luxe camper! X van ons

• 30 Mei 2014 - 12:27

Rob, Aniek:

Ha G & A,

Waanzinnig vet om te lezen en zien wat jullie allemaal meemaken. Geniet ervan, en doe mij ook zonne traktorbaand!!